Paslaugų teikimo sąlygos

Parduotuvės pirkimo - pardavimo taisyklės

1. Bendrosios nuostatos.

1.1.  Šios taisyklės yra oficialus teisinis dokumentas, kuriame nustatomos pirkėjo (toliau – Pirkėjas) ir internetinės parduotuvės „mateja.lt“ savininko (toliau – Pardavėjas) teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu-pardavimu internetinėje parduotuvėje „mateja.lt“ (toliau - Internetinė parduotuvė) susijusios nuostatos.

1.2.  Pirkėjui patvirtinus šias taisykles, (susipažinus su taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su taisyklėmis ir su jomis sutinku“), yra šalims privalomas teisinis dokumentas.

1.3.  Pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys, tai yra asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; nepilnamečiai (14-18 metų), tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys; visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

1.4.  Pirkėjas, užsakymo pateikimo metu pažymėdamas, kad susipažino ir sutinka su taisyklėmis, patvirtina, kad remiantis šių taisyklių 1.3 punktu, jis turi teisę pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje.

1.5.  Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar pildyti šias taisykles. Pirkėjas, kaskart pirkdamas prekes Internetinėje parduotuvėje, privalo perskaityti užsakymo pateikimo metu galiojančias taisykles ir patvirtinti, kad susipažino ir sutinka su pateiktomis taisyklėmis.

2. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas.

2.1.  Pirkimo – pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirenka pristatymo būdą, pasirenka apmokėjimo būdą ir susipažinęs bei sutikęs su prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis paspaudžia nuorodą „Užsakyti“.

2.2.  Šia Sutartimi Pardavėjas įsipareigoja nuosavybės teise perduoti Pirkėjui jo užsakytas prekes, o Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas Prekes ir sumokėti už jas šiose taisyklėse nurodyta tvarka.

2.3.  Užsakymas įsigalioja kai Pirkėjas sumoka Pardavėjui pilną užsakymo sumą. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

2.4.  Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis yra registruojama ir saugoma Internetinės parduotuvės duomenų bazėje.

2.5.  Pirkimo-pardavimo sutartys dėl Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių sudaromos ir vykdomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

3. Asmens duomenų apsauga.

  1. Teisę duomenų prieiga;
  2. Teisę duomenų į ištaisymą;
  3. Teisę peržiūrėti ir susipažinti su savo duomenimis;
  4. Teisę ištrinti savo duomenis;
  5. Teisę apriboti duomenų naudojimą;
  6. Teisę prieštarauti;
  7. Ir į teisę neturėti automatizuoto sprendimų priėmimo, įkaitant profilių sudarymą.

Susisiekti dėl savo duomenų galite:

  1. Elektroniniu paštu: info@mateja.lt
  2. Telefono numeriu: +37064374328
  3. Arba užpildę susisiekimo forma: https://mateja.lt/susisiekite-su-mumis

3.1.  Pardavėjas, kiek to reikalauja Sutarties sudarymo ir vykdymo sąlygos, turi teisę gauti Pirkėją identifikuojančią bei jo teisę sudaryti Sutartį patvirtinančią informaciją, o Pirkėjas, ketinantis sudaryti Sutartį, privalo nurodyti savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Jei prekes perka juridinis asmuo, kuriam reikalinga PVM sąskaita-faktūra, Pirkėjas pateikdamas užsakymą privalo nurodyti įmonės pavadinimą, įmonės kodą, įmonės adresą bei įmonės PVM kodą.

3.2.  Užsisakyti prekes Internetinėje parduotuvėje Pirkėjas gali dviem būdais:

3.2.1. užsiregistravus internetinėje parduotuvėje „mateja.lt“ ir įvedant savo el. pašto adresą ir slaptažodį;

3.2.2. perkant prekes be registracijos.

3.3.  Pirkėjas, užsakydamas prekes šių taisyklių 3.2 punkte išvardintais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam vykdymui būtinus savo asmens duomenis: vardą, pavardę, telefono numerį, el. pašto adresą, prekių pristatymo adresą. Jei prekes perka juridinis asmuo, kuriam reikalinga PVM sąskaita-faktūra, Pirkėjas pateikdamas užsakymą privalo nurodyti įmonės pavadinimą, įmonės kodą, įmonės adresą bei įmonės PVM kodą.

3.4.  Pirkėjas patvirtindamas šias taisykles sutinka, jog šių taisyklių 3.1 punkte nurodyti asmens duomenys būtų tvarkomi prekių pardavimo Internetinėje parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais bei sutinka, kad jo asmens duomenys būtų atskleisti Pardavėjo partneriams (duomenų tvarkytojams), teikiantiems prekių pristatymo ar kitas su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas.

3.5.  Pirkėjas, sutikdamas, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje tikslu, taip pat sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini prekių užsakymui įvykdyti.

3.6.  Pirkėjas, nepageidaujantis, kad jo elektroninio pašto adresas būtų tvarkomas tiesioginės rinkodaros tikslu, turi įeiti į skilties „Mano paskyra“ skyrių „Naujienlaiškių prenumerata“, nuimti varnelę prie teiginio „Bendras prenumeravimas“ ir paspausti nuorodą „Išsaugoti“.

3.7.  Pardavėjui ar siuntos tarnybos darbuotojui pateiktas Pirkėjo asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas ir jame nurodyti Pirkėjo asmens duomenys naudojami tik tinkamam asmens tapatybės identifikavimui.

3.8.  Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka.

4. Šalių teisės bei įsipareigojimai.

4.1.  Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje šių taisyklių ir kitose  Internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

4.2.  Pirkėjas turi teisę nutraukti užsakymą (atsisakyti Sutarties), grąžinti nupirktą prekę šių taisyklių ir kitose Internetinės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

4.3.  Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių taisyklių nustatyta tvarka.

4.4.  Užsiregistravęs Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją Internetinėje parduotuvėje informacijos skiltyse „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

4.5.  Jeigu pasikeičia užsiregistravusio Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

4.6.  Pirkėjas, naudodamasis Internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

4.7.  Pardavėjas įsipareigoja Internetinėje parduotuvėje ir šiose taisyklėse nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

4.8.  Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu šių taisyklių „Prekių pristatymas“ skyriuje nurodytomis sąlygomis.

4.9.  Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

4.10.  Pardavėjas matydamas, kad Pirkėjas bando kaip nors pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ar saugumui, turi teisę nedelsiant apriboti Pirkėjo galimybes naudotis šia Internetine parduotuve.

4.11.  Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

4.12.  Pardavėjas dėl svarbių priežasčių negalėdamas laiku ir tinkamai įvykdyti užsakymo, pasilieka teisę keisti pristatymo sąlygas ir laiką, arba nutraukti užsakymą apie tai nedelsiant informuodamas Pirkėją ir grąžindamas avansinį apmokėjimą, jei Pirkėjas yra jį apmokėjęs.

4.13.  Iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.

5. Prekių pirkimo proceso aprašymas.

5.1.  Išsirinkite prekę. Pasirinkite prekės savybes bei konfigūraciją (kėdės apmušalo spalvą, medžiaga, komplektacija ir panašiai), įveskite norimą pirkti kiekį bei įdėkite prekę i krepšelį.

5.2.  Patekus į prekių krepšelį, Jus galite tęsti apsipirkimą (rinktis daugiau prekių), redaguoti jau įdėtas prekes (keisti prekių konfigūraciją ar jų kiekį), šalinti prekes iš krepšelio.

5.3.  Jei Jums tinka krepšelyje parinktos prekės -  pereikite prie pirkimo proceso žingsnių:

  1. Žingsnis Nr. 1 – Pirkimo būdas. Pasirinkite kaip pirksite prekę – užsiregistravęs ar nesiregistruodami. Registruoti pirkėjai turi galimybę pereiti pirkimo procesą greičiau, išsaugoti kelis pristatymo adresus, peržiūrėti ir sekti savo užsakymus bei naudotis kitais registruoto pirkėjo privalumais.

  2. Žingsnis Nr. 2 – Pirkėjo duomenys. Įveskite savo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Jei prekes perka juridinis asmuo, kuriam reikalinga PVM sąskaita-faktūra, Pirkėjas pateikdamas užsakymą privalo nurodyti įmonės pavadinimą, įmonės kodą, įmonės adresą bei įmonės PVM kodą. Pateikti duomenys bus naudojami tik užsakymui vykdyti.

  3. Žingsnis Nr. 3 – Prekės gavėjo duomenys. Pildykite tik tuo atveju, jeigu prekes atsiimsite ne Jūs pats, arba jei pageidaujate, kad prekės būtų pristatomos kitu, nei  „Pirkėjo duomenys“ skyriuje nurodytu adresu. Įveskite prekės gavėjo duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą. Pateikti duomenys bus naudojami tik užsakymui vykdyti.

  4. Žingsnis Nr. 4 – Pristatymo būdas. Pasirinkite prekių pristatymo būdą.

  5. Žingsnis Nr. 5 – Mokėjimo būdas. Pasirinkite vieną iš siūlomų prekių apmokėjimo būdų: apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste arba apmokėjimas banko pavedimu.

  6. Žingsnis Nr. 6 – Užsakymo apžvalga. Patikslinkite savo suformuotą užsakymą, susipažinkite su Prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis bei spauskite nuorodą „Užsakyti“.

6. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai.

6.1.  Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su PVM. Prekių kainų, o taip pat Pardavėjo vykdomų akcijų galiojimo laikotarpis – tikralaikis, jei kainų pateikimo ir vykdomų akcijų galiojimo metu nėra nurodytas konkretus galiojimo terminas.

6.2.  Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje nurodytos neįskaičiavus prekių pristatymo bei surinkimo kainos. Jeigu Pirkėjas pageidauja, kad jam būtų suteiktos papildomos paslaugos (prekių pristatymas ar surinkimas), tuomet už šias paslaugas Pirkėjas moka papildomą mokestį, kuris prisideda prie prekės kainos ir sudaro pilną užsakymo sumą. Šių paslaugų pasirinkimas yra vienas iš užsakymo žingsnių, todėl atlikęs užsakymą Pirkėjas susipažįsta ir pasirenka jam tinkamą paslaugą.

6.3.  Už Internetinėje parduotuvėje užsakytas prekes atsiskaitoma Lietuvos Respublikos valiuta – eurais. Atsiskaityti už užsakytas Prekes galima dviem būdais:

6.3.1.  Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant elektroninės pinigų įstaigos Opay elektroninės bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia apmokėjimo forma, turi būti pasirašęs elektroninės bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: AB bankas „Swedbank“, AB bankas SEB, AB bankas DNB, „Danske Bank“ Lietuvos filialas, AB bankas „Nordea“, AB bankas „Citadele“, AB „Šiaulių bankas“, UAB Medicinos bankas. Mokant už prekes šiuo būdu, Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje automatiškai sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Pinigus Pirkėjas perveda į Pardavėjo Internetinės parduotuvės sąskaitą, esančią Opay mokėjimo sistemoje.

6.3.2.  Apmokėjimas banko pavedimu – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, atsispausdinęs užsakymą ir nuėjęs į artimiausią banko skyrių arba prisijungęs prie savo banko elektroninės sistemos, perveda pinigus į Pardavėjo banko sąskaitą. Pasirinkus šį mokėjimo būdą, Pirkėjas privalo mokėjimo paskirties laukelyje įrašyti patvirtinto užsakymo numerį, taip pat kitus mokėjimo pavedimui įvykdyti būtinus informacinius laukus.

6.4.  Atsiskaitydamas 6.3. punkte numatytais apmokėjimo būdais, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Užsakymas pradedamas vykdyti bei pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti tik gavus Pirkėjo apmokėjimą. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas.

6.5.  Pirkėjas, patvirtindamas šias taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai (išankstinės sąskaitos, PVM sąskaitos faktūros), jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu. Visi pirkimo dokumentai bus atsiųsti el. paštu, Pirkėjo užsakyme nurodytu el. pašto adresu. Pirkėjas visus pirkimo dokumentus taip pat gali peržiūrėti prisiregistravęs Internetinėje parduotuvėje skyriuje „Mano paskyra“ skiltyje „Mano užsakymai“.

6.6.  Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjui pateikus prekės užsakymą ir Pardavėjui jį patvirtinus, prekės kaina gali pakisti, atsižvelgiant į prekės kainai įtakos turinčius objektyvius rodiklius, tokius kaip prekės savikainos padidėjimas, informacinių sistemų techninė klaida, papildomos su prekės pardavimu Pirkėjui susijusios išlaidos (LR CK 6.313 str. 7 d.). Pirkėjui tokiu atveju nesutinkant įsigyti prekę nauja kaina, bet kuri iš Šalių, įspėjusi apie tai kitą Šalį, turi teisę nutraukti prekės pirkimo-pardavimo sutartį. Šalys susitaria, kad nuostoliai, susiję su pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimu šiame punkte numatyta tvarka, neatlyginami.

7. Prekių pristatymo terminas.

7.1. Prekių pristatymo terminas – tai yra dvejų laikotarpių suma: užsakymo paruošimo terminas bei paruošto užsakymo pristatymas Pirkėjo nurodytu adresu (jei yra užsakyta pristatymo paslaugą).

7.2. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Pirkėjas nedelsiant informuojamas elektroniniu paštu.  Tuo pačiu metu patikslinamas prekių pristatymo terminas. Ne visos prekės yra sandėliuojamos Pardavėjo sandėlyje. Yra prekių, kurios pradedamos gaminti tik Pirkėjui jas užsisakius.

7.3. Internetinėje parduotuvėje parduodamoms prekėms pristatymo sąlygų bendros nuostatos aprašytos Internetinės parduotuvės skyriuje „Prekių pristatymo sąlygos“. Detali informacija, susijusi su konkrečiai prekei taikomomis pristatymo sąlygomis bei pristatymo terminu, pateikiama tos prekės puslapio skyriuje “Pristatymas“. Šis terminas skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, tai yra, kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes.

7.4. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių

8. Garantija pagal įstatymą.

8.1. Internetinėje parduotuvėje įsigijus nekokybišką prekę, Pirkėjui suteikiama teisė pirkėjui suteikiama teisė ją pakeisti nauja kokybiška preke, reikalauti prekę suremontuoti arba grąžinti prekę per 14 dienų nuo prekės priemimo.

8.2 Kai 8.1 punkte reikalvimų įvykdyti neįmanoma, pirkėjas turi teisė reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį.

8.3. Nekokybiškomis prekėmis laikomos prekės kurios:

  1. Yra aiškiai pažeistos;
  2. Papuošalai su švytėjimo tamsoje ypatybe neatlieka savo funkcijos. (Norint, kad papuošalas švytėtų tamsoje, jį reikia palaikyti intensyvioje šviesoje pvz. prieš saulę bent kelias minutes);
  3. Nutrūkęs virvelė;
  4. Sugedęs užsegimas;

8.4. Nustatant, kad prekė yra nekokybiška, Pirkėjo bus prašoma tai įrodyti nuotraukomis arba iškart grąžinant prekę į parduotuvę.

8.5. Lengvai besiskirianti prekės forma ar spalva nuo parodytų nuotraukose nėra skaitoma kaip nekokybiška prekė. 

8.6. Grąžinant prekę Pardavėjas įsipareigoja per 5 d.d grąžinti prekės sumą prekės pirkimo metu.

8.7. Prekės grąžinimo atveju Pirkėjo bus prašoma apmokėti prekės grąžinimo pristatymo išlaidas.

8.8 Visoms kokybiškoms prekėms yra taikoma 24 mėn. garantija.

    9. Kokybiškų prekių grąžinimas.

      9.1. Remiantis vartotojų teisėmis, Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties per 30 dienų nuo prekės gavimo. 

      9.2. Pirkėjas privalo grąžinti prekes Pardavėjui nedelsdamas, ne vėliau kaip per 30 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo pardavėjui dienos.

      9.3 Grąžinant prekę Pardavėjas įsipareigoja per 14d grąžinti prekės sumą prekės pirkimo metu.

      9.4. Atsisakęs nuotoliniu būdu sudarytos sutarties, Pirkėjas turi padengti tiesiogines prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas (pašto, kurjerio ar pan.), išskyrus atvejus, kai pagal sutartį šias išlaidas prisiima pardavėjas arba kai pardavėjas tinkamai neinformavo vartotojo, kad šias išlaidas vartotojas turės padengti pats. 

      9.5. Grąžindamas prekę Pirkėjas turi pats padengti pristatymo išlaidas ir grąžinti prekę originalioje jam pristatytoje dėžutėje. Parduotuvė pasilieka teisę negrąžinti vartotojams pinigų, jeigu grąžinamos prekės buvo pažeistos ir skaitomos nekokybiškomis prekėmis po to, kai jos buvo pristatytos Pirkėjui.

      10. Apsikeitimas informacija.

      10.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu.

      10.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo Internetinės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

      11. Baigiamosios nuostatos

      11.1 Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per 3 mėn. nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiačią Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

      11.3 Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.